loading...
گهواره - دانلود مذهبی
امیر[ی]حسین بازدید : 27093 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (8)

کربلایی جواد مقدم فاطمیه 1392

      مراسم عزاداری ایّام فاطمیّه ی دوم که به مدّت چهار شب با نوای گرم کربلایی جواد مقدّم و کربلایی میثم استاد آقا در هیئت بین الحرمین تهران برگزار شده است به صورت فایل صوتی در ادامه ی مطلب آماده ی دانلود می باشد .

منبع : دانلود مداحی جواد مقدم

کربلایی جواد مقدم

 

فایل های شب اوّل

 

نماهنگ

غم به جانم زد شراره،شد فاطمیه دوباره ( میثم )

جلوه ی هیئت عَلمی که داری ( شور )

سفری باز من سوی قله قاف میکنم ( شور )

هوای کوی تو بیرون ز سر نخواهم کرد ( شعرخوانی )

سر لطفت باز،یه نگاه یه نگاه به دلم بنداز ( شور )

فایل های شب دوم

نماهنگ

دل شکسته من پر از گلایه شده ( زمینه )

کربلا بین الحرمین آرزومه آرزومه ( شور )

تو را به زمزمه و اشک های مادرتان ( میثم )

حسین ارباب سینه مو پاره پاره کن ( تک )

آی دل من این در و اون در نزن ( شور )

قلبو دلمو ، آب و گلمو ( شور )

فایل های شب سوم

نماهنگ

چند روزه خونه سوت و کوره ( زمینه )

تو رو قبل از دنیا می شناسم،به اسم خوبی می شناسم ( شور )

محبت تو بود بر حرامزاده حرام ( شعرخوانی )

تو راز و نیاز،دیدم اشک میریزی تو وقت نماز ( واحد )

آه یا حریم مادر ما خود به خود شکست ( میثم )

شب تاریک کنار تو به سر می آید ( شعرخوانی )

دیوانه ام،دیوانه،کنج دنج میخانه ام ( شور )

فایل های شب چهارم

نماهنگ

مدینه،صحن و کبوتر دوست دارم ( شور )

من خیلی از غمامو حتی به چاه نمیگم ( واحد و روضه )

ذکر امام حسین علیه السلام ( ذکرگویی )


منبع : javadmoghadam.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saman در تاریخ 1393/01/14 و 0:01 دقیقه ارسال شده است

سایت بسیار عالی است
خدا حفظتون کنه
به حق فاطمه زهرا (س)شکلک
پاسخ : خواهش همچنین شما را .

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/01/13 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

عالی بود
پاسخ : خواهش

این نظر توسط کربلایی امیرمحمداسکندری در تاریخ 1392/12/25 و 20:16 دقیقه ارسال شده است

من آقاجوادمقدم روخیلی دوست دارم انشاالله یه روزی من باآقاجوادیه نوحه درشأن امام زمان بخونم
پاسخ : ایشالله .

این نظر توسط حمید در تاریخ 1392/12/24 و 14:16 دقیقه ارسال شده است

سلام دم شما گرم واقعا که شما استادین خدا نگهدار شکلک
پاسخ : خواهش اما واقعا من کجا استادم ؟

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/12/23 و 14:04 دقیقه ارسال شده است

خیلی زیبا بود خدا نگهدارت
پاسخ : خواهش - خدانگهدار شما

این نظر توسط ستار در تاریخ 1392/12/12 و 10:57 دقیقه ارسال شده است

دددددددددددددددددددددددددددددددددددمممممممممممممممممممممممممممممتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
گرمشکلک
پاسخ : خواهش

این نظر توسط طرفدار در تاریخ 1392/10/19 و 10:16 دقیقه ارسال شده است

به این میگن مداح هم خوشتیپه هم خوش صدا ایشالله همیشه سالم باشن
پاسخ : آره واقعا

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت گهواره ( وابسته به هیئت جوانان حضرت علی اصغر (ع) ) سایتی برای دانلود سخنرانی ، مدّاحی ، مولودی ، تلاوت قرآن ، اذان و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 333
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 267
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 582
  • بازدید ماه : 582
  • بازدید سال : 23,368
  • بازدید کلی : 1,729,427