loading...
گهواره - دانلود مذهبی
امیر[ی]حسین بازدید : 24697 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (14)

کربلایی جواد مقدم محرم 92

      مراسم عزاداری محرم 1392 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرّضا (ع) قم برگزار شده است به صورت فایل صوتی در ادامه ی مطلب آماده ی دانلود می باشد .

منبع : سایت دانلود مدّاحی جواد مقدّم

کربلایی حواد مقدّم

 

شب اوّل

 

عکست رو قاب چشممه ( زمینه )

آقای جوانان بهشتی تو روضه رضوان بهشتی ( شور )

هر کی می خواد هر چی بگه ( شور )

مسلم غریب کوفه ام تنها تنهای بی پناهم ( واحد )

پا روضه هاتمو دلم تو کربلاته ( واحد )

هر شب دل شکسته ما در هوای توست ( شعرخوانی )

کاشکی خونم توی کربلا بود ( شور )

به توکل خالق غمت به توسل اسم اعظمت ( شور )

روضه حضرت مسلم (ع) و حضرت اباالفضل (ع)

 

شب دوم

 

اونها که روز بی کسی به داد عالم می رسن ( زمینه )

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

چون کبوترم توی دام تو اسیرم ( واحد )

صلوا علیک یا سید الغریب ( واحد )

دیوانه تو کار ندارد به جهنم ( شعرخوانی )

اگه روضه ها برپاست کرم بی بی زهراست ( شور )

روضه ورود کاروان به کربلا

 

 

شب سوم

 

باز وای حسین مادری اشکامو جاری می کنه ( زمینه )

کاش برسیم مثل حر به تو ( شور )

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

همه حاجت من همینه امیرم ( واحد )

خوش آن کسی که بود در جهان غلام حسین ( واحد )

ای که به شام سیاه مهتابی ( شور )

روحم هر شب مثل زینب پروانه گلزار ضریح ( شور )

 

شب چهارم

 

من یه یتیمم بی حیا اینو که می دونی نزن ( زمینه )

کربلا خونمه از چی دل بکنم ( شور )

(همخوانی با رضا حقیقی-بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس )

براری دیدن تصویری همخوانی رضا حقیقی و جواد مقدّم کلیک کنید .

 

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

باباجون من تو ای بی کفن ( واحد )

عشق رقیه تو دلم سند نوکریمه ( واحد )

اگر چه خار و خسم یا حسین می گویم ( شعرخوانی )

برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم ( شور )

کرببلا نرفت زیادم جوونیمو پای تو دادم ( شور )

 

شب پنجم

 

من فقیرم من ندارم مستمندم پیش تو ( زمینه )

خوشبخت ترین آدما ماییم ( شور )

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

مست و مدهوش شش گوشم ( شور )

شاهی بگذر از نه سپهر اختر او( شعرخوانی )

عمه نگاه کن عمومو تنها گیر آوردن ( واحد )

من سائلم پس ره توشه می خوام ( واحد )

در میان آفرینش شاهکاری زینبی ( شعرخوانی )

باز حلقه زده اشک شوق ( شور )

شد نهان داغ ما شد عیان روضه ها ( شور )

 

شب ششم

 

ای مجتبی زاده بمون جدا نشو از عمو جون ( زمینه )

من به سرایت سگمو به پات میدم شاهرگمو ( شور )

زیباترین رجز شد این نوحه خوانی من ( واحد )

دل دیوونه ام شده تنگ زیارت منو میبری کی کرب و بلا ( واحد )

هوای کوی تو بیرون ز سر نخواهم کرد ( شعر خوانی )

اون منم اگه آقا جون تو عاشقات یه دیونه باشه ( شور )

دیونگی کارمه در غمت،دل میبره حرکت پرچمت ( شور )

 

شب هفتم

 

آقا ببین شش ماهه تو،بی تاب تشنگی شده ( زمینه )

یه دلبرو زیر دینش دلای خسته ( شور )

این لباس نوکری رخت پادشاهیمه ( شور )

بارون،بارون ببار از طاق آسمون ( واحد )

حرمت آرزوی من،نوکریت آبروی من ( واحد )

آن حالتی خوش است که مستانه بگذرد ( شعر خوانی )

برام رقم می خوره زیباترین سرگذشت ( شور )

کرب و بلا نبر ز یادم ( زمینه )

قلبو دلمو،آب و گلمو،دارم من ازت همه حاصلمو ( شور )

مدح مولا علی

 

شب هشتم

 

آرامش قلب حسین گردش یک نگاهته ( زمینه )

جلوه هیئت علمی که داری ( شور )

سید شبابی تو اربابی ( شور )

خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی ( واحد )

به پای تو جوونی دادم حسین ( واحد )

ما دو پیاله ایم که لبریز باده ایم ( شعرخوانی )

دلم رو بردی غصمو خوردی ( شور )

اگه ما نبودیم بی نوایی نبود ( شور )


شب حضرت علی اکبر علیه السلام بوده،برای همه جوونا دعا کنید،لطفا !

 

شب تاسوعای حسینی

 

ای ساقی لب تشنگان،مشکت چرا پاره شده ( زمینه )

هر چه می خواهد دل تنگت بگو ( شور )

نفس راحت منه اونی که جنت منه ( شور )

داره دله علم می ریزه،پاشو ابالفضل ( واحد )

آفرین باز به تو ای ضد خوارج ( واحد )

بده در راه خدا،من به خدا محتاجم ( شعرخوانی )

سفری باز من سوی قله قاف می کنم ( شور )

اشکای روضه آبرومونه،نوکریه تو آرزومونه ( شور )

 

شب عاشورای حسینی

 

تو دلخوشی زینبی حرف از جدایی ها نزن ( زمینه )

ای امید دل نا امیدان ( شور )

من یه عاشق عقل و منطق سرم نمیشه ( شور )

شب عاشورا شب اشک و گریه و دعا ( واحد )

واویلا آه و واویلا زمین کربلا ( واحد )

یادته ناله غریب مادرت برات بمیره خواهرت ( شور )

 

منبع : javadmoghadam.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سارا در تاریخ 1394/02/22 و 15:59 دقیقه ارسال شده است

مرسییییی

این نظر توسط arezoo00 در تاریخ 1393/07/16 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

سومین پرتال کسب درامد ما راه اندازی شد . برای پولدار شدن بهتر است از سایتهای معتبر و مشهور استفاده کنید
www.sitepopup.ir

این نظر توسط یاحق در تاریخ 1393/06/19 و 5:17 دقیقه ارسال شده است

لام
الله قوت به همتون
راستی دیدم کارای جواد مقدم رو گذاشتید
به یه چیز جالب برخوردم گفتم شاید واسه شمام جالب باشه
داشتم تونت گشت میزدم صدای یه بنده خدایی روشنیدم شبیه جواد مقدمه
بدک نبود خواستید شمام گوش بدید
واقعا دنیای صدا چطوره
گاهی اوقات شباهتاخیلی زیاده
فک کن دوتا کنارهم بخونن
http://heiatolhossain.rozblog.com/

این نظر توسط محمدصالح در تاریخ 1393/03/14 و 10:45 دقیقه ارسال شده است

میخوام دونم مناسبت ها هیات هست یانه ، میخوام پیامک هاش برام ارسال بشه لطفا برا ایمیلم ارسال کنید که چیکار کنم
پاسخ : اگه منظورتون هیئت حضرت علی اصغره (ع) که هر هفته سه شنبه هاست و معمولا مناسبت ها به جز محرم برنامه ای نداریم .

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/03/02 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

سرای احمد امشب رشک طور است
زمین و آسمان غرق سرور است
نهد پا در جهان دخت محمد (ص
به راهش از جهان گلریز حور است

این نظر توسط مذهبی - تشنه ولایت در تاریخ 1393/01/29 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

سرای احمد امشب رشک طور است
زمین و آسمان غرق سرور است
نهد پا در جهان دخت محمد (ص
به راهش از جهان گلریز حور است
…………………………..
میلاد حضرت بتول و هدیه آسمانی خدا به رسول، بانوی ملکوت و جبروت، حضرت صدیقه طاهره (س) گرامی باد
پاسخ : همچنین

این نظر توسط محمدجواد پارسانیا در تاریخ 1393/01/07 و 16:55 دقیقه ارسال شده است

با سلام دوست عزیز
شما لینک شدید
پاسخ : ممنون

این نظر توسط مذهبی - تشنه ولایت در تاریخ 1392/12/22 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

عید است ولی بدون او غم داریم
عاشق شده ایم و عشق را کم داریم
ای کاش که این عید ظهورش برسد
این گونه هزار عید با هم داریم
اللهم عجل لولیک الفرج
بهار بهترین بهانه برای آغاز، وآغاز بهترین بهانه برای زیستن است
پیشاپیش آغار سال جدید را به شما تبریک می گویم و امیدوارم که در سایه لطف پروردگار و تمسک به ائمه اطهار بیش از پیش موفق باشید .
http://mazhabha.blogsky.com


پاسخ : همچنین

این نظر توسط مذهبی - تشنه ولایت در تاریخ 1392/12/15 و 18:11 دقیقه ارسال شده است

میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم بانوی صبر و استقامت زینب کبری (س) را برهمه ی دوست داران حسینی آن حضرت (ع) تبریک عرض می نمایم.
تهجد وشب زنده داری زینب سلام الله علیها در تمام مدت عمرش ترک نشد و حتی شب یازدهم محرم، که از حضرت سجاد (ع) روایت شده که فرمودند: در آن شب عمه ام زینب را دیدم در جامه نماز نشسته و مشغول عبادت است. از امام سجاد نقل شده که فرمودند: "عمه ام زینب با تمام مصیبت هائی که بر او وارد شده بود از کربلا تا شام هیچ گاه نوافل خود را ترک نکرد.
پاسخ : تبریک متقابل

این نظر توسط مذهبی - تشنه ولایت در تاریخ 1392/12/11 و 20:22 دقیقه ارسال شده است

اینجا زمین است رسم آدمهایش عجیب است !
اینجا گم که میشوی
به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند......!
-------------------------------------------------
خدایا بفهمانم که بی تو چه می شوم؛اما نشانم نده؛
خدایا هم بفهمان و هم نشانم بده با تو چه خواهم شد...
----------------------------------------
گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد ،
که سکوت میکند ؛
تا تو بارها بگویی :
خدای من …
خدای من …
خدای من …
------------
میگویند جمعه می آید ...
آری ، روزی که بازار تعلقات دنیا را تعطیل کنیم ؛
او خواهد آمد .
یک روز می افتد ؛
آن اتفاق خوب را می گویم ...
من به افتادنی که برخاستن اوست ایمان دارم ؛
هر لحظه ، هر روز ، هر جمعه ...
السلام علیک یا صاحب الزمان
شما در آدرس بال لینک شدید لطفا در صورت امکان افتخار لینک شدن در وب سایت تون را هم به ما بدهید
پاسخ : با عرض سلام شما در قسمت لینک دوستان لینک شدید .


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
سایت گهواره ( وابسته به هیئت جوانان حضرت علی اصغر (ع) ) سایتی برای دانلود سخنرانی ، مدّاحی ، مولودی ، تلاوت قرآن ، اذان و ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 333
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 267
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 584
  • بازدید ماه : 584
  • بازدید سال : 23,370
  • بازدید کلی : 1,729,429